STHLM

yes idag så jäklar. Jag och Marcus tar tåget från alvesta vid halv 8 ungefär. sen så får vi väl se hur det går för oss i storstan ;) Har plockat fram allt jag ska ha med mig iaf. Ska bara få plats med det i väskorna med, men det tror jag inte ska bli några problem :D var och köpte en sån ipod laddare idag med så nu kanske man överlever. haha. Robin och simon är i emmaboda idag igen så hade tur och fick lite tillgång till datorn. Håller på och fixar lite filmer nu som vi kan kolla på nu när vi åker och sånt shit.
längtar faktiskt, hoppas det blir kul där uppe ;P Vi kommer upp ikväll typ halv elva sen blir dte och ta sig till Vandrarhemmet och sova. Imorgon kommer alla möbler upp och då är det bara till och börja bygga och ställa upp allt tills på onsdag då mässan börjar. Då kommer även resten av klassen upp (:

Men ska packa. fåse om det blir uppdatering här eller inte, men ska försöka  om det går ;P haha :)
ha det bäst alla, puss*



INGENTING ÄR OMÖJLIGT, EN DEL SAKER ÄR BARA LITE SVÅRARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback