please don't stop the music

låten spelas just nu, fantasifullt som vanligt . köpte ju faktisikt rihannas tröja när jag var i sthlm. Den är mycket söt ;) händer inte så mkt förövrigt. lugnt som attan.
slutade tidigt idag. halv 12 man bangar inte !  kom hem käkade lite bullar sen somnade på soffan.
hade ju tänkt och köra min dream week. Men har inte skrivit klart det än ;P nu blev ni nyfikna va ?
kommer senare. kanske på lovet. man vet aldrig.

Undrar lite. Är det ngn som ens läser här ? :P kommentera isf !
Duscha lite snart sen så Gossip girl ♥

puss på er !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag läser :)

Postat av: Pappan

Klart man läser!

2008-02-11 @ 22:23:35
Postat av: Amanda

jag läääser :)

2008-02-13 @ 22:16:41
URL: http://fannya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback