palla.. ?!

asså jag fattar inte vad det är som är fel.  Jag orkar inte göra ett skit längre. eller jo okejdå. det har varit mkt med dacke nu sista tiden. Men det gör jag ju för att jag tycker det är kul.
men okej igårkväll Nelly och malin ringde och kollade om jag skulle med till alvesta och fest. pallade jag ?!
nej.. :/ jag orkade inte ens ta mig ur soffan igår kväll.. men igår på dagen så fan , jag var ute och gick hur långt som helst , kände att jag hade hela världen framför fötterna att jag kunde göra precis vad jag ville. allt var upp till mig.
ikväll då , fasiken har massa bud på g. men känns fan skönare och stanna hemma och kolla på typ melodifestivalen än ut och festa och träffa folk.. allvarligt. Vad är jag på väg ?!

Kommentarer
Postat av: Pappan

Du är på väg att bli vuxen!! (fniss)

2008-02-17 @ 11:44:05
Postat av: Pappan

Du är på väg att bli vuxen!! (fniss)

2008-02-17 @ 11:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback