lördag

slappis lördag MUMS på det ! Mamma och jag har legat i soffan och slappat större delen av dan. Fett najs.
Packat upp det mesta nu faktiskt från veckan som gått. Fick ju lite ryck förra veckan och ville ha mormors gamla skor. Jag hittade dom idag. Röda söta pumps så det kommer man nog traska runt i nu. Bilder kanske kommer.

Melodifestivalen ikväll fick man ju inte missa. Vilken ålder man är i , gammal som ung så kan man ju inte missa denna stora musiktävling. Gillade "Line of fire" med Etype och pudlarna faktiskt, även Amy's och Velvets låt var bra. DAMPryck fick jag dock när Christer Sjögren gick vidare. Åh jag trodde allvarligt att jag skulle dö när jag hörde låten. Skicka ner låten "I love Europe" & Christer Sjögren med en turkos shorta med lite palmer på och hans 4 fjäder tjejer till Hawaii istället där dom kan sjunga lite tattar-låtar på någon strand bar.

Aja, tillbaka till soffan snart Grabben i graven bredvid på tv ju. Även Titanic visas ikväll. Blir till och kolla lite fram och tillbaka ju. titanic är en film man kan se 20000 gånger och älska den varje gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback