I hate mondays

usch ja , det är långt kvar till helgen men dock rätt najs och sluta vid halv 12 ändå. Mamma kom och hämtade mig efter skolan och morfar satt i bilen . åkte och handlade lite. sen så kom även Moster och Kusin Lisa och hälsade på lite , Så trevligt så. Syns ju inte alltför ofta längre vilket är synd. menmen
Ska plugga tattar-engelska snart . BIGTEST på onsdag uschusch .. fan det kommer gå och skogen, har verkligen tappat all engelska sen jag började på kungsmad känns det som :/
rättade tex lyssningsprovet som vi gjorde förra veckan och det gick väl sådär.

Något jag STORT vill rekomendera för er som missat är Gossip Girl böckerna!
Har läst ut första nu, eller ah okej jag har typ 10 sidor kvar och läser ut den ikväll . men fasiken, fick ju lite panik när serien tog slut och det kändes lite tomt uten Blair och Serena. Men nu då så har jag tänkt att jag ska läsa böckerna. Och jag har fastnat som en flyga i ett spindelnät. så ett tips !
LÄS DOM ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback