Gifts and curses


Kom inte på ngn bättre rubrik faktiskt, är nog sant att man inte har världens bästa fantasi vid kl kvart i fyra på natten ungefär. Haha.

Lyssna på Yellowcard nu iaf. " Every bone I brake it's all for you"

Hmm kollade även på lite Prison break innan. Undrar hur det ska sluta det där egentligen. Fan inne på 3:e säsongen nu. Tror att det kommer bli lite som lost ändå. Det kommer aldrig och ta slut. Hoppas det är sista svängen nu med det där, jag kan ju itne sluta kolla heller. Måste ju veta hur det går till slut. Om dom kommer ut från Sona eller inte. Spännande vi får se.


Har laddat ner Gossip Girl nu med, vet ej om jag orkar börja kolla på det ikväll. Har inte blivit av att jag börjat kolla på det på tvn, så laddade ner det ist. Becka verkade hålla med och tyckte det var en bra ide ;) haha (: så vi får väl se vad man tycker om det, kan tänka mig lite att det är i stil med OC. Inget kommer någonsin slå OC. Mouhaha nej men aja. Jag ska inte säga något innan jag ens sett det. Imon är det fristående träning på g med tjejerna. Shiet det är inte långt kvar innan vi drar upp till Motala och tävlar. Känns lite stressigt med fristående nu asså. Har inte ens ett klart slut än och det är 2 veckor kvar ?

Men det löser sig nog ;P


asså jag är inte ens trött , vad är det för fel på mig ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback