europas grönaste stad

regn, regn, storm, vi slänger med lite mer regn och varför inte kyla med ?!
Fan just så är vädret här just nu och vem fan är sugen på de?! inte jag iaf och ingen är med mig..
Var tog vår-solen vägen som visade sig för ett tag sen? HALLÅ det skulle ju bli fint igen.. shit.

Hade cyklen på skolan så fick stressa som en gnu till bussen idag. fan det är jobbig och åka bussfan på morgonen alltid fullsmockad. Lärde mig ngt nytt iaf ;)
VÄXJÖ ÄR EUROPAS GRÖNASTE STAD. ojoj de ni! man lär sig ngt nytt varje dag ;)
hmm.. tisdagar är veckans senaste dag. typ 3000 raster och sånt bajs. Men har iaf överlevt det är väl ett plus ^^
fick reda på 3 prov idag, fan engelska matte och svenska och just de samhäll med så 4 fuckings test's. usch
kan ju meddela att jag tappat allting typ i vartenda ämne sen 9an, känns inte för bra. menmen.

dags och plugga english nu. ska kunna massa texter.. känns inte för kul : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback