..

började underbara torsdag med sovmorgon :) ojoj det gillas. vid halv elva hos tandläkarn.. ser ljus ut faktiskt, blir nog förhoppningsvis av med skiten snart. rälsen ligger inte högt upp på listan över saker jag gillar asså. ååh hatar.
aja skolan då första lektion var natur... studiebesök på veab OJ va skoj.. nej verkligen inte det sög. lärarn kommer jag aldrig va trevlig mot igen.. åh hatar henne. aja . sammhälls prov sen då gick faktiskt helt ok.
sen vare slutt på dagen. Gick till bibblan faktiskt och lånade sex and the city boken. sen eftersom det var så fint väder ute idag. ja solen sken ju. okej lite kallt kanske men ändå. satt mig vid sjön. Vid pelaren . Där jag cissi och pojkarna var och blåste eld i sommras ;) haha :) gick hem och sen åkte till träning. hemma nu och kollat klart hela gossip nu.. ååh mer tack NU!
yeapp.. så intressant. min dag. nej verkligen inte ;P men bara imon kvar sen SPORTLOV ! ledig på fredag. MUMS

imon är det den ÖVERSKATTADE alla hjärtans dag. Ett jävla år sen.. OMG. tiden går fort, eller kanske långsamt. jag minns ändå allt som det var igår.. aja

HA en mys alla hjärtans dag då folket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback