2 flugor i 1 smäll

"Well, I never saw it coming. I should've started running
A long, long time ago. And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure. I guess it's really over.
I'm finally getting better. And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years Putting my heart back together.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you."

Dagens låt är såklart Over you med Daughtry lyssnat på den ett antal gånger och det lär bli många fler! :)

Bloggen damper som vanligt , inte ens säkert att jag får in detta ikväll. Aja inte gjort så mkt idag.. som vanligt. Tog en sväng ner till simhallen iaf och simmade ett tag. Med alla j*vla kärringar, asså dom fattar väl själva vilken "bana" dom hör hemma på ?! varför då tränga sig in och försöka hålla uppe de tempot som redan simmat förbi dom för längesen.

Ehm kom hem och bakade lite negerbollisar sen chill som fan.

Hittade ju mitt the sims idag så suttit och byggt hus hela eftermiddagen. FOLKS! Man blir ALDRIG för gammal för the sims. Tro mig :)

Lika kul att sitta där och måla och tapetsera, fixa golv och möblera som vanligt .


Sist men inte minst. Idag var det ju ingen vanlig dag för det var SOFIE's födelsedag. 18 år bejb ;) Grattis snygging!



Men bed-time nu.




Efter att ha suttit igår kväll och krabbat sönder med den är skiten, asså bloggen går mig på nerverna ibland ;S aja. Gav upp efter några timmar.. testade till och från hela kvällen.

Satt och lyssnade lajte på radion, vilket jag inte gör allför ofta längre, iof bara på morgonen lite snabbt innan skolan och vafan är inte radiostationerna uppdaterade alls eller?!

Kommer inslag som . Veckans nyheter då kommer ex Dannys - if only you. Men hallå, hur länge har inte den spelats på radion då?! Då kan det ju inte va veckans nyhet . haha lite fjoll, men iaf det jag skulle komma till var att den underbart sköna sommarlåten Love Generation spelades och OJ vad minnen det kom upp i huvudet. amanda:P  det är ju vårat låt vafan ^^ haha minns du? Finns ju en hel del minnen till den , en hel del minnen med dig ! saknar att det inte blivit så mkt på senaste tiden bara.

Sitter och ska påbörja alla lappar och skit som ska göras till ikväll, ska även ner och fixa biljetter till fredag, åker till karlskrona sofie har 18 års party ;) ska bli skoj!
blir bara så trött när alla hela tiden kör sitt eget race utan och ens kolla med resten. Du sköter ditt så sköter alla andra sitt, men i en annan sits så ska alla alltid hjälpas åt , fan hur ska folk ha det egentligen ?!


Kommentarer
Postat av: Amanda

klart jag kommer ihåg, det kommer jag aldrig att glömmaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback