tisdag

precis hemkommen ifrån ingelstad, varit där hos mina sysslingar och kollat och pratat lite om deras källare som jag ska vara med och renovera. ska bli kul faktiskt :)

var i skolan idag från 8-12 och hade lamplektionen igen, och idag blev vi klara,eller ja, okej nästan , det är bara elkopplingar och såntdär kvar. ganska ful blev den ;P men ändå najs! haha. bild kommer så fort jag får tag på ngn. är ju inte i skolan på ett tag nu.

efter skolan åkte jag och fixade lite julklappar idag igen och sen efter det till farmor och fika lite. Tänkte även att jag skulle vara lite snäll och tvätta bilen åt mamma så det har jag med fixat idag :) sjukt stolt är jag!

nu blir det till och fixa lite käk åt mig och grabbarna grus och sen blir det till och kolla lite vänner och sen sova!

Kommentarer
Postat av: erika

haha ja ullared is the shit ;D jaa det var så jävla länge sedan :( as tråkigt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback