ready!

nu är jag NÄSTAN färdig skruvad, har en skurv kvar, men kan inte borra mer ikväll.. grannen kom och klagade innan och klockan var kvart i 9 !!! det ska vara tyst vid 10 ?! hello... aja, tar det imon iaf, den hänger på plats nu och får vara så till imon förmiddag. har även två tavlor som ska upp imon med som jag inte hann med ikväll.

så nu har jag dammsugit allting och sådär, bäddat rent i sängen med nya lakanenl. lyckades ju självklart köpa fel örngott, skulle köpa till ett extra till det röda påslakan setet och köpte ett as stört örngott. hehe. men det får vara så nu. även packat upp nya filtarna och överkastet. sitter nu med doftljus och lyssnar på lite one tree hill musik. mysigt har jag det!! och jag är sjukt nöjd med resultatet i rummet! bilder kommer kanske under morgondagen då allt är uppe.

nu vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback