mamma mia!

Ikea idag, nu är det bara 2 dagar kvar där sen är denna praktiken över. varit ganska lugnt idag. lite sköna chill uppgifter, haha. tog tåget hem vid 5 tiden då mamma och simon hämtade mig vid stationen så åkte vi upp till Media Markt där simon köpte en ny dator. hans startade ju inte så kanske dags och satsa på en ny.
jag hittade mamma mia filmen som jag verkligen tycker är en film som ALLA måste ha hemma. hittade oxå Sunes jul!! haha så kollade igenom mina bästa avsnitt av de med  ikväll. en skön och lugn slapp kväll.

imon blir det som sagt Ikea och sen på kvällen så ska jag och mamma montera alla grejer i mitt rum. det ska upp spegel och hylla och tavlor och lite sånt :) ska bli skönt och få det klart, eller ja, klart och klart lite ordning! kommer nog aldrig bli nöjd med mitt rum, finns alltid ngt jag vill ändra på. Näst efter att jag fått upp det jag har fixat till rummet nu så är det och införskaffa en ny tv-bänk. de ni ;)

men nu, sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback