julbak!

hallo you! precis plockat undan allting från julbaket, har någon plåt kvar men iaf :) Nelly och sofie kom förbi innan och bakade lite pepparkakor och drack lite glögg! sjukt mysigt :D imon blir det nog faktiskt lussebullar :D har idag även varit och inhandlat de första julklapparna, nu börjar det kännas lite som om julen snart är på gång. det jag saknar är ju nu då bara SNÖ! tack! men iaf, känns skönt och ha kommit igång med alla julklappar. har dock lite problem med några (A) haha. köpte även 2 tröjor på Stadium, var ju tvungen och ytnyttja mitt "stependie" jag fick ifrån Dackegymnasterna. så 2 tröjor blev det iaf :) ska fixa bild snart (:


många pepparkakor blev de.


Sofie är ganska nöjd ;)

Kommentarer
Postat av: madde :)

Åhhhh, jag som ville vara med ;/

Hatar att vara sjuk somnade ju sen eftermitt sms ;S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback