gör av med alldelles för mycket pengar!

var och hämtade sofie i morse då och sen så körde vi till ikea,
monterat ett skåp och plockat lite och sådär idag. Vi skulle ju handla lite idag efter med så slutade lite tidagre, ganska skönt så man slipper stressa med shoppingen sen, det är ganska jobbigt ;P haha.
hittade hur mkt som helst, behöver ju lite grejer till rummet eftersom jag inte blivit klar än, vet ju inte riktigt hur jag vill ha det och sådär. men det har jag kommit fram till nu. så idag blev det en spegel/förvaring, hylla, 2 tavlor+ tyg, krokar och ljus och grejer inhandlat och jag är sjukt nöjd. väntar nu bara på ngn som kan komma och hjälpa mig och sätta upp det :D

nu då, som alltid. VÄNNER :D
sovgott!

              
Framsida                             Baksida

                     
Pläd, Ritva                            Doftljus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback