projektarbete

hallåja!
söndag idag, började med att jag fick damp på skrivaren som inte vill funka, det är det första jag ska köpa i veckan - lönen kommer imon så. Sen träning idag med ju, slutade med akuten. Hoppas att det gick bra för gymnasten sen.
Skulle jobbat idag med, men fick ringa och säga att jag inte kunde komma pga av träningen då.
rätt skönt och ha söndagen ledig med så. iaf 

har hittat en supersmart program nu som gör på youtube klipp till mp3 filer. hur najs som helst! Har hittat massa rolig musik :) mouhaha!

imon är det måndag och skola igen. vi ska börja med projektarbetet imon. och jag har nu klart vad jag ska göra. Ska inreda en källare från grund och botten ;D Ska bli 2 barnrum, ett allrum och 1 tvättstuga. Ska bli sjukt kul :)
får förhoppningsvis riktningarna snart så jag kan börja spåna lite ;D
ska fixa ner Sketch up till denna datorn med så man kan rita lite och sådär.

men nu ska jag nog slänga ihop en kladdkaka och sen så är det ju fantastic four ikväll kl 21 på 3an. så det blir en soffkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback