morning.

vaknade nog på rätt sida idag. ska faktiskt sätta mig nu och göra lite körkortsteori tester. vi får väl se hur det går ;P haha.
Helgen då. var sjukt kul :)
i torsdags så var ju jag och madde i kalmar, sen så åkte vi med robban hem till växjö där det på kvällen blev en gympis-grillkväll hemma hos petter. Fredagen så kom cissi till stan och vi började festa lite hemma hos Malin sen gick vi vidare till Andre och sen in till stan. Dagen efter kom richard till stan och på eftermiddagen så badade vi och käkade god mat hemma hos madde. Det blev partaj och ja, jag hade nog kunnat vara hemma hos madde och ha kul hela kvällen.men vi åkte in till stan iaf och lekte loss i lustiga huset.
igår då så var alla sjukt pigga ;) haha nej men vi kollade på lite film sen så vid 4 så skulle jag ju jobba så pigg som man var så var det bara hoppa in i duschen och fräsha till sig lite och sen cykla till jobbet.

Tack för en kul helg folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback