lördag!

Gormorgon läsare, inte för att jag vaknade nyss men iaf.
gårdagen då , det blev inte deluxe med pojkarna utan istället så gick jag och Elodie till Loft, mycket trevligt!
efter att vi varit där så mötte jag upp Viktor och elodie stack hem. gick runt och letade efter victor men hittade inte honom. så vi skulle gå hem till Viktor på "efterfest". Vi stannar till lite utanför Henke och pratar lite då jagh elt plötsligt får en lorska i huvvet!  SÅ JÄVLA ÄCKLIGT tittar upp och 3 våningar över mig tittar en liten jävel ut och jag börjar gapa och tjabba på fanskapet samtidigt som jag inte kan hålla mig för skratt för hela situationen är helt störd!
kutar sen upp till henkes plejs som bor ovanför åhlens, granne med killen som lorskar mig i huvvet så snabbt upp till henkes lägenhet och duschade bort skiten snor in huvvet i en handduk och sen sliter upp dörren till grannen och skäller upp han och han bah förlåt förlåt det var inte meningen och jag börjar gapa lite ;P sen så stack jag och viktor vidare på vårat mission och hitta Victor. går hem till viktor men där är han inte så kollar på lite "film".
sen så orkade jag inte cykla hem så gick hem till henke igen och somnade där.

Vaknade idag och skulle cykla hem.. TROR NI INTE ATT MIN CYKEL ÄR SNODD DÅ ELLER ?! vafan är det här lixsom :S ? Så tog bussen hem och nu sitter man här och pysslar lite med nya designen som förhoppningsvis kommer upp snart! :)

men ska och shoppa lite med mammsen och simon nu. Senare ska jag träffa madde och handla lite, ikväll ska vi till Linus som fyllt år!!! mouhaha ( det där fick jag nog inte riktigt säga ) haha men men.
sen ikväll är det jag och madde som ska nakenbada och dricka lite vin och ha jävligt kul!!

Uppdatering sker under dagen ;)
HA EN BRA DAG FOLKET :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback