lite fattigare sen sist ...

vissa tror att det är en sjukdom, andra ett behov. jaa jag vet inte vad jag ska säga
men nu har jag shoppat lite idag igen :)
hittade en jacka faktiskt, en väska, en kofta och en sjal! bild kommer under dagen :)
Väskan är perfekt, tror till och med att jag får in datorn i den, de ni!

Efter skolan så gick jag bort till John Bauer och träffade Ica, kollade upp bloggdesignen lite så nu ska jag pyssla lite, börjar nog redan ikväll. Måste fixa en header med. men det kommer, ngn som är skillad i ps ;)? haha

Nu blir det lite städning först innan jag sätter igång sen så får ni nog se under kvällen vad som händer här :)

Kommentarer
Postat av: madde

och jag då ? DU TRÖFFADE JU MAAAJ ? ;/

2008-08-28 @ 16:42:42
Postat av: sara

fellåt honey! Jag TRÄFFADE JU DIG MED :) <3

2008-08-28 @ 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback