HOME!

nu är man tillbaka i verklgieheten. Under den sista veckan i underbara Hällevik så är man helt bortkopplad från omvärlden, man har inte koll på någonting. Man lever som i en bubbla.
Har man aldrig varit där så kommer man aldrig att förstå den känslan som det är att vara på Hällevikslägret! När man förklarar för folk hur mycket vi tränar, speinger runt barfota och sktitga i en hel vecka så skrynklar folk ögonbrynen. men jag lovar er, hade ni varit där så hade ni forstått.

hade ju iof datorn med mig ner men sket faktiskt i bloggen. kände att jag skriver här istället när jag kommer hem och nu är jag hemma och landat lite så nu så är jag igång igen!

Vi åkte ju då förra torsdagen, vi var ett gäng som kom ner då och det började med att vi låg hela dagen på stranden och pressade. Fredagen sen kom alla ledare och alla personal och då började man verkligen känna att det var på gång!
Resten av tiden i veckan gick så sjukt fort, när vi stog på vallen i går och hade uppvisningen så kunde man inte fatta att det gått typ 10 dagar sen vi kom. det är helt sjukt var tiden går snabbt.

Orkar faktiskt inte skriva så mkt mer nu om veckan är sjukt trött även ifall man sovit typ 12 timmar,manhar lite och ta igen vill ja lova! men nu blir det en film och sen blir nog till och sova.

VILL TACKA ALLA FÖR EN SUPERKUL VECKA, VI SES NÄSTA ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback