Godmorgon!

jag har verkligen blivit hur morgontrött som helst.
har sjukt svåt för och gå upp nu för tiden. fick gå upp lite tidigt idag med för och verkligen inte försova mig och slippa stressa. gick ju iof rätt så bra. Ska snart börja fixa till mig lite.

Idag har vi lite på schemat.

-Börjar med projektarbetet på "riktigt" idag, har fått ritningarna nu på källarn.
-Skolfoto vid 10 tiden. temat blev Hantverkare - eftersom det faktiskt är det vi går.
-Efter skolan ska jag möta upp Ica och fixa till bloggen lite och fika och sådär :)
-Sen ut till fristående träningen på teleborg.

Dags och börja och käka lite frukost så man orkar hela dan kanske ;)?
Datorn följer med till skolan så blir uppdatering under dagen!

Kommentarer
Postat av: ilhana

skolfoto är alltid kul! :D haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback