första dagen ja..

usch redan efter 10 min var jag uttråkad i skolan och ville bara hem. Undra hur det här sista året ska gå.
efter skolan så mötte jag upp madde vid körskolan och satt och pluggade teori i 2 timmar. duktigt!
första dagen ju och jag klarade en del iaf.haha. efter det så åkte vi ner till stan och checkade läget. hittade JORDENS sötaste skor. ska inhandlas på måndag när lönen kommer. haha!

Kom hem nu för en liten stund sen och fick en brev med 2 produkter från make up store. Ett läppglans och en duo creme blush. Fundrar på och boka in en tid på make up store för smink rådgivning, ngn som gjort det ?

men nu ska jag städa upp lite här och sen blir det nog till och sätta sig och styra upp skolarbetet lite, har ju lite jag ligger efter med som jag måste göra.

Fick ju nya schemat idag med.. måndag-tisdag-onsdag är PAIN IN THE ASS!!  torsdag är ok och fredag går jag u skoaln från halv 10 till 12. inte helt fel faktiskt! Tanken är väl då attman ska försöka träna lite på fredagar :)
funderar på och köpa träningskort på simhallen inom närmsta veckorna.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback