clean up

ojdå inte så duktigt på uppdatering som vanligt. haha
igår blev det en heldag på stan där man gjorde av med alldelles för mkt pengar ;P

det började på askelyckan med Nelly, käkade lite frukost och sådär hon åkte ju till bulgarien igår så. Sen efter en stund så kom madde ner till stan så vi traskade runt i jaa ,  jag vet inte hur många timmar det blev. Blev 7 tröjor rikare, ett par skor och massa annat :) efter det så åkte vi hem till mig en stund och var sjukt nöjd med inköpen och sen åkte vi till Madde och sjöng massa singstar. Kom hem igår vid halv 11 tiden så man var ju lagom trött.

Idag på förmiddagen så var  jag hos Lisa och planerade lite inför höstens träning och sådär. Snart drar det "vanliga" livet igång med skola och träning och sådär . Till hösten kommer man ha fullt upp känns det som, kommer bli hur mycket som helst. men jag ser fram emot det. komma tllbaka till det vanliga som sagt.

Nu ska jag städa upp rummet, har knappt packat upp väskorna sen hällevik och sådär känns som att det behövs om Robban ska överleva det här :P haha.

Imon åker jag med madde till Kalmar , hon har sitt teoriprov där. Sen åker vi med Robban tillbaka till växjö, han klarade uppkörningen igår, grattis till han (:

men städning nu! hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback