testing

kom hem nu precis och fick paketet från Buzzgrejen idag så nu ska jag testa en rengöringscreme och sen resensera den (: har även massa prover som jag ska dela ut och sånt (:
så är vill ni testa och få lite prover så hör av er till mig
[email protected] ;)



 



Visibly Clear 2-in-1 Wash Mask
En unik produkt som gör att du kan rengöra din hud på två olika sätt. Används som en uppfräschande daglig tvättcreme för att motverka oren hy, eller som en femminuters veckomask för djuprengöring och uppfräschning. Innehåller naturlig lera som absorberar orenheter och mjukar upp huden. Mer än hälften av de kvinnor som provade 2-in-1 mask uppgav att de föredrog denna framför sin normala tvättcreme eller ansiktsmask.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag vill gärna prova =) Jag har inte hittat någon bra rengöringscreme. =)

Postat av: icapicafika

på växjöpuls :D som mingelfotograf och sådär :) Jaa en fika är ett måste ju babe! den där ansiktsgrejjen lät bra :)?

2008-04-14 @ 19:31:50
URL: http://winrotherika.blogg.se
Postat av: armando

jag vill ha min kram FFS!

2008-04-15 @ 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback