Sunshine

ojdå.. dåligt med uppdatering här ja, inte så bra. men men I lördags vare kalas med släkten och sådär och det var lyckat :) Tack allihopa för allting! Det blev rätt sent och man var ju inte jätte pigg på söndagen när man var på väg till dansen vill ja lova. Så tog det rätt lugnt där. Efter de så mötte jag upp lisa och emma och gick och käkade lite och sen efter de så gick jag hemmåt och vilade upp mig rejält med massa gamla top model och lite sex and the city.  Idag vaknade man verkligen på rätt sida och med solsken. Sjukt jäkla underbart. efter skolan så vare ner på stan med tjejerna och käka lite glass och kolla läget i city. Var skit längesen jag var i stan nu så måste ju hålla mig uppdaterad ;P Pappa kom förbi en sväng i eftermiddag med så vi tog en varv runt sjön i solen.
men nu hörni är det dags och sova lite skola imon igen sen onsdag sen torsdag och sen fredag sen helg ^^
Tänk positivt ;) btw till helgen åker jag med mina gymnaster till Kalmar och tränar lajte ;D kulkul cyckelhjul.
Men godnatt folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback