sköna tisdag

tisdag idag dåja.
Varit bra faktiskt ;D Började med lite skola som faktiskt gick fort. Cyklade hem direkt efter och planerade ett varv runt sjön, sen när jag är nästan hemma så blev jag sugen på inlines ;D Väl inne på gården sen så åker min granne runt på sina. Så vi bestämde oss för och köra ett varv runt sjön iaf ;D Så premiär idag och det gick bra faktiskt. Åkte förbi Malin nere vid sjön och en hel del annat folk ;P man märker att så fort det blir fint väder så flockas folk runt sjön och sitter och myser och sådär. Tycker vi om ;D haha. ehm kom hem och sen så blev det lite chill i solen på studsmattan pluggade lite och sådär. Nu har jag precis lagat lite mat till mig själv ;D
Blev nudlar och wookade grönsaker :P haha komplicerade grejer de, men jäklans gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback