Party


På torsdag är det ärtsoppa på lördag är det fest, Men fredan är ändå den dagen som är bäst!

Ja min fredag var verkligen bäst igår. Hade sjukt kul från det att Madde var först och traskade in genom dörren till att jag kom hem inatt. Börjar från början. Slutade skolan igår vid 3 tiden då vare barahem snabbt som attan och ner och handla alla grejer till kvällen. Köpte hur mkt som helst typ. Kom hem och började slänga ihop mina tårtor (: as fina blev dom . och goda! :) sen så duschade jag och fixade till och sen så kom Madde vid halv 7 tiden och även Ello tittade in ungefär då. Någon timma senare så kom Malin, Sofie, Nelly, Jenny & Elin och då började vi dra igång med lekar och grejer ;D haha. Vid halv 9 tiden så tittade Alle tom och mogge in och då vare bah fram med tårtorna. Vi lämnade käkandet och drog igång Singstar. Hade så sjukt jävla kul (: Vid tio i elva tog vi bussen ner till stan och Gick först till Lagerlunden. Där fick vi tyvärr lämna Nelly jenny och elin :( Där inne träffade vi på Gert Fylking och Johan Wahlström. Lite kul ^^ undra vad dom gör i Växjö egentligen :P aja, efter att vi varit där en stund så ringer Alle och Tom och är på sports och sjunger Karaoke, fan va kul så vi drog dit. Blev en I love rock'n roll och vi sjöng för fulla halsar jag lovar inga falska toner där inte! Haha. Efter att vi gjort scendebut där inne så gick vi vidare till Grace Där vi träffar på Elodie och Esmeralda bla. Dansade loss till allt möjligt och hade skit kul. Dock svek mina fötter mig vid 1 tiden så jag höll ju på och dö ;P Fasade inför hur jag skulle GÅ hem.. Men det slapp jag som tur väl var. Malins pappa var gullig och körde hem mig vid halv 2 tiden typ. Väl hemma var det bara och slänga sig i sängen. Låg där och småskrattade lite över kvällen och hur kul jag haft! Tack så mkt för allting presenter och grejer (: hade sjukt kul.


Idag blir det släktkalas så ska bort till lokalen snart och fixa det sista och sen sätta up studsmattan idag med. Har då allt saknat den lite :P Även om man inte lever på den längre som man gjorde för några år sen ^^.

Bilder från igår (:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback