lite snabbt ..

.. jaa det får blir ett kort litet inlägg nu. Dagen har varit as najs. Sol och allting ju, riktigt skönt! Vi satt till och med och käkade glass osv på Sibylla :) Var även på köskolan idag och körde lite, gick väl helt okej ^^
slingade även håret nu ikväll. Jobbar fortfarande för att få tillbaka mitt blonda hår igen. Det var verkligen mitt livs misstag och färga det mörkt. men men, gjort är gjort, Jag kommer ju aldrig göra om det igen iaf!

Till helgen blir det party party . Först med folket på fredag, lite förfest och sen ska vi ut. Sen på lördag blir det partaj/kalas med släkten och sådär. Annars lugnt ; )

Ska lägga mig nu, sjukt trött faktiskt. Imon blir det webbdesign och även naturredovisning - usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback