Guitar hero

Tjuz , jaa igår tillbringade jag kvällen hemma hos Nelly. Gurka, morötter, dipp, Sex and the City var väl ungefär vad kvällen bestog av ;) haha :) Övade även upp skillzen på Guitar Hero, haha vi kom även på ett nytt sätt på hur man spelar på extreme. Grymt ^^. Kände min så jäkla lättad på ngt sätt när jag kom hem inatt. Att jag inte bara legat hemma hela helgen IGEN. för det har lixsom blivit till en vana och det känns lite som att om man går på gymnasiet eller typ högstadiet så ska man alltid göra så jäkla mkt på helgerna och sånt. Och gör man då inte det så är det lixsom ngt som är fel ungefär. Nej men lite så känns det ibland. Aja, nästa helg blir det iaf itne till och ligga hemma och sega utan nästa helg spenderas i Hultsfred med gymnasterna på tävling hela helgen . Ser fram emot det!
Men nu ska man snart ut till Teleborg och träna barnen lite. Sista rycket innan tävlingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback