back on track

ja.. varit lite krabb nu sista tiden . men datorn är äntligen tillbaka och bloggen har fixat sig.
pga av flytt så har de ju cpat lite :P sitter just nu och lyssnar sönder LaZee - Rock away. haha madde jag tänker bara på dig när jag hör den xD ehm sista dagarna har det varit lugnt. Rätt skönt att faktiskt komma tillbaka till skolan igen . okej inte själva skolan i sig , men och träffa alla igen och så. och känna att man gör ngt än och bara sover bort dagarna. Mamma och jag var duktiga igår vi var ute och gick i typ 1,5 timme. Träffade på pappa på vägen som övade med brandkåren. Sprang även på Becka och Sophie vid Teleborgshallen.
Idag efter skolan så fick jag ett ryck och skulle slinga håret eftersom det inte gick igår. så nu är jag lite närmre till och bli blondin igen. Så folks.. jag jobbar på det ! haha :) men ska kolla lite LA ink nu Säsong 2 !! mouhaha :)

Kommentarer
Postat av: erika

haha jaa, det var en lyckad resa x) haha. vi får ta en fika snart igen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback