this is the start of something new

Ny blogg på gång och jag är taggad för 2008..

2008 har tilldelats två seriösa löften, får väl se hur det går med det sen. Brukar ju alltid starta bra första veckan men sen dö ut. Men nejtack, jag ska klara detta nu, okej, ska blogga 100 dagar från 1 januari, efter noggran uträkning är 100:e dagen  den 9 april, Esmeraldas födelsedag faktiskt! En vecka senare sen fyller jag 18, slut på livet som en lost 17 åring som inte vet ett skit vad hon ska göra med livet.


Så bye bye till 17 och Welcome 18, körkort, krogen och vuxenlivet!
 

Igår kväll blev det en juldags-kväll med Sex and the City. Blir då alltid lika inspirerad av Carrie, dock inte klädstilen kanske, haha.
Men det är så jag vill leva mitt liv, i storstad med mina bästa vänner.Sitta och prata på ett café med te och bara vara. 

Idag blir det nog en sväng ner till stan för lite mellandagsrea, se om man kan hitta något kul kanske. Skulle behöva lite nytt. Nytt år på gång ju!        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback