Bio

nästsista dagen på detta år. Gått ritkigt fort faktiskt, hänt mkt mkt mkt! 
Palla inte göra värsta utvärderinger men det har varit ett bra år, visst man gör sina misstag men vafan, stryk ett streck över det och gå vidare! Livet är för kort för att älta allting.. Finns så mkt annat kul man kan göra ! :)

Jag och mamma fick ryck och gick på bio, Förtrollad, nya disneyfilmen , as kul faktiskt. En riktigt romatisk historia. För den som gillar det , JAG ! Se den.
Kommer in i biosalongen , jag och mamma och ungefär 2000 småungar, men vafasiken. I like it ^^

Sova nu, stora planer för morgondagen faktiskt. Första gå runt sjön med mammsi sen dags och börja städa och fixa för kvällen. Party party :D

Hoppas erat 2007 varit lika bra som mitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback